Wczytuję dane...
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego kompresyjne.pl



1.        Sklep internetowy


1.1.     Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się na stronie internetowej dostępnej pod adresem internetowym www.kompresyjne.pl (dalej jako „Sklep”) przez konsumenta, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa (dalej również jako „Klient”).

1.2.     Sklep jest prowadzony jest przez Annę Pawłowską (NIP: 782-223-64-88) oraz Pawła Krężlewskiego (NIP: 782-223-64-94) zarejestrowanych przez Ministra Gospodarki w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzących wspólnie działalność gospodarczą pod firmą MIKO S.C. A.Pawłowska, P.Krężlewski (NIP: 696-183-38-56) – dalej łącznie jako „Sprzedawca

1.3.     Adresem przedsiębiorstwa Sprzedawcy jest ul. Południowa 48a, 62-064 Plewiska.

1.4.     Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy:
a)         pocztą elektroniczną pod adresem: info@kompresyjne.pl
b)         telefonicznie pod numerem: 61 622 10 00


1.5.     Sklep umożliwia Klientom składanie na odległość zamówień na produkty i przeznaczony jest dla osób fizycznych mających pełną zdolność do czynności prawnych. Aby w pełni korzystać z funkcjonalności Sklepu i dokonywać zakupów konieczna jest rejestracja w Sklepie i akceptacja zasad korzystania ze Sklepu, określonych w tym Regulaminie.

Klient zobowiązany jest do korzystania z produktów oferowanych przez Sklep w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

1.6.     W celu prawidłowego korzystania ze Sklepu Klient powinien dysponować urządzeniem z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon) i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi: przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej. Klient musi posiadać aktywny adres poczty elektronicznej.

1.7.     Sklep zapisuje na komputerze Klienta pliki cookies (ciasteczka), używane do przechowywania w nich informacji dla potrzeb funkcjonalności. Szczegóły opisane zostały w Polityce Cookies dostępnej [tutaj]


1.8.     Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym może przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.


2.         Składanie zamówienia

2.1.     Sprzedawane produkty są nowe i wolne od wad.

2.2.     Właściwości produktów oraz ich ceny w złotych są każdorazowo wskazane w informacji o produkcie, która jest dostępna w ramach Sklepu.

2.3.     Zwracamy uwagę, że niektóre dostępne w Sklepie wyroby stanowią wyroby medyczne, których prawidłowy dobór wymaga konsultacji z lekarzem specjalistą. Dotyczy to m.in. dobru klasy kompresji oraz rozmiaru wyrobów uciskowych. Sprzedawca nie świadczy usług medycznych, w tym porad specjalistycznych.

2.4.     Zamówienia Klientów są przyjmowane poprzez Sklep, a także pocztą elektroniczną pod adresem info@kompresyjne.pl. Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu. Po złożeniu zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, która stanowi oświadczenie woli Sprzedającego co do zawarcia z Klientem umowy sprzedaży obejmującej produkty. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedającego.

2.5.     Złożenie zamówienia poprzez Sklep jest możliwe dla zarejestrowanych Klientów Sklepu oraz dla Klientów niezarejestrowanych po wypełnieniu elektronicznego formularza. Proces składania zamówienia kończy się wyraźną akceptacją przez klienta wszystkich parametrów, wymaganych zgód i warunków składanego zamówienia.

2.6.     Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
a)         przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy nr 41 1140 2004 0000 3102 5340 2473 – przedpłata
b)         płatność on-line za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal (informujemy, że płatność PayPal wymaga posiadania konta w tym systemie oraz, że przy korzystaniu z płatności PayPal pobierana jest prowizja w wysokości 4% kwoty dokonywanej płatności)
c)         płatność przy odbiorze: należność pobiera doręczyciel lub kurier.

2.7.     Składając zamówienie Klient wybiera sposób dostawy lub odbioru produktu spośród opcji dostępnych w momencie składania zamówienia, które różnią się kosztami i szacunkowym czasem biegu przesyłki.

2.8.     Dostępność poszczególnych sposobów jest uzależniona od rozmiarów, masy oraz wartości produktów zamawianych w ramach jednego zamówienia.

2.9.     Klient ponosi koszt dostawy produktów objętych zamówieniem zgodnie z wybraną przy składaniu zamówienia opcją dostawy według cennika dostawy obowiązującego w momencie składania zamówienia. Gdy suma cen produktów objętych jednym zamówieniem przekracza 500 zł dostawa jest realizowana na koszt Sprzedawcy.

2.10.  Do każdego zamówienia wystawiany i dołączany jest paragon fiskalny. Na wyraźne życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

2.11.  Za dodatkową opłatą możliwe jest zamówienie produktów w ozdobnym opakowaniu i wysłanie przesyłki na adres osoby trzeciej po dokonaniu przez Klienta zapłaty w formie przedpłaty. W takiej sytuacji świadczenie Sprzedawcy jest realizowane na zlecenie Klienta na rzecz wskazanej osoby trzeciej. Jednocześnie w takiej sytuacji Klient upoważnia osobę trzecią od odbioru zamówionych produktów.


3.         Realizacja zamówienia

3.1.     Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a)         w przypadku zamówień płatnych przelewem bankowym – w chwili zaksięgowania przelewu stanowiącego płatność na rachunku bankowym Sprzedawcy;
b)         w przypadku zamówień płatnych za pośrednictwem PayU albo PayPal – po otrzymaniu potwierdzenia o dokonaniu płatności wygenerowanego przez system PayU albo PayPal;
c)         w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia.

3.2.     Standardowy termin realizacji zamówienia od momentu rozpoczęcia realizacji do momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi wynosi do 5 dni roboczych. Odmienne terminy realizacji są każdorazowo wskazane w opisie produktu.

3.3.     Całkowity czas od momentu przekazania przesyłki przewoźnikowi do momentu podjęcia przez przewoźnika próby doręczenia jest uzależniony od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.

3.4.     W przypadku długotrwałej niedostępności produktów objętych zamówieniem, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego dalszej realizacji.

3.5.     W przypadku wyboru opcji odbioru osobistego, obsługa Sklepu kontaktuje się z Klientem, informując o możliwości odbioru.

3.6.     W przypadku, gdy przy odbiorze zamówienia Klient stwierdzi uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, niekompletność przesyłki, niezgodność zawartości przesyłki z przedmiotem zamówienia, jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki i niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. Jeśli jest to możliwe Klient może w razie uszkodzeń sporządzić protokół uszkodzeń w obecności przedstawiciela dostawcy (np. kuriera). Przyspieszy to postępowanie reklamacyjne, ale nie jest niezbędne do dochodzenia roszczeń.


4.         Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

4.1.     Zgodnie ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni od dnia objęcia zakupionej rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres pocztowy Sprzedawcy albo adres poczty elektronicznej info@kompresyjne.pl oświadczenia przed jego upływem.

4.2.    Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj. Wyjątki od odstąpienia od umowy.

4.3.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

4.4.     Dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy lub złożyć to oświadczenie w każdy inny zgodny z przepisami prawa sposób.

4.5.     Pouczenie o odstąpieniu od umowy oraz Formularz odstąpienia od umowy są dostępne [tutaj]

4.6.     Klient w związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.

4.7.     Sprzedawca zwróci środki pieniężne wpłacone przez Klienta w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.

4.8.     Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych otrzymanych od Klienta do momentu otrzymania towaru od Klienta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania towaru.

4.9.     Klient powinien zwrócić towar niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

4.10.   Zwroty towaru należy kierować na adres: Miko s.c., ul. Południowa 48a, 62-064 Plewiska.

4.11.   Klient nie ponosi kosztu zwrotu, za wyjątkiem zwykłych kosztów zwrotnej wysyłki towaru do Sprzedawcy.

4.12.   Zwykłe koszty zwrotu, które ponosi Klient to w szczególności koszt opakowania do wysyłki i opłaty za nadanie przesyłki na adres Sprzedawcy.

4.13.   Sprzedawca zwraca Klientowi koszt dostawy towaru liczony jako najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy dostępny w ofercie Sprzedawcy.

4.14.   Sprzedawca nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztu dostawy towaru do Klienta w sytuacji, gdy:

a)       Sprzedawca dostarczył towar bezpłatnie,

b)       Klient zwraca część zamówionych towarów, a koszty dostawy nie były liczone od sztuki tylko od całości Zamówienia.

5.       Wyjątki od odstąpienia od umowy.

5.1.    Zgodnie z artykułem 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) w odniesieniu do wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010.107.679 z póź. zm.) ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych, tj. kiedy towar został odpakowany i przymierzony przez Klienta.

d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

6.       Reklamacje

6.1.     W przypadku niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat od daty dostarczenia towaru Klientowi przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy towaru, a w razie niemożności albo odmowy doprowadzenia w ten sposób towaru do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru.

6.2.     Klient może składać reklamacje dotyczące wad sprzedanych produktów oraz działania Sklepu:
a)         pocztą elektroniczną na adres info@kompresyjne.pl
b)         w formie pisemnej na adres MIKO S.C. , ul. Południowa 48a, 62-064 Plewiska

6.3.     W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji w treści reklamacji prosimy wskazać:
a)         imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
b)         datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji (złożenia zamówienia w sklepie),
c)         przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
d)         wskazanie przyczyny składania reklamacji w tym okoliczności stwierdzenia wady

6.4.     Sprzedawca udzieli Klientowi odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie będą wystarczały do pełnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca odpowiadając na taką reklamację wskaże składającemu reklamację elementy niezbędne do jej pełnego rozpatrzenia.

6.5.     W sytuacji, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga bezpośredniego kontaktu z produktem, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, który złożył reklamację. Reklamowany produkt należy wówczas odesłać na adres MIKO S.C., ul. Południowa 48a, 62-064 Plewiska.

6.6.     Sprzedawca odpowiada na reklamację w takiej formie, w jakiej została ona do niego skierowana, chyba, że Klient wyraźnie zażąda innej formy odpowiedzi.

6.7.     Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

6.8.     Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

6.9.     Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim towar został nabyty.

6.10.   Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

6.11.   Klient udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.

6.12.   Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

6.13.   Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

6.14.   Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, jeżeli wyraźnie poinformował Klienta, że dana cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową, a Klient, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru, w szczególności poprzez kliknięcie odpowiedniego pola potwierdzającego akceptację na formularzu Zamówienia lub w formie wiadomości e-mail wysłanej do Sprzedawcy, potwierdzającej taką akceptację.

6.15.   Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

  1. a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową ze względu na niemożność lub nadmierne koszty,
  2. b) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,
  3. c) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
  4. d) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej naprawy lub wymiany lub z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

6.16.   Sprzedawca zwraca Klientowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.

6.17.   Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.

6.18.   Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Klient może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Klienta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

6.19.   W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

6.20.   Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.        Gwarancja.

7.1.     Niektóre towary mogą być objęte gwarancją udzieloną przez Gwaranta (producenta lub dystrybutora towaru).

7.2.     Jeśli dany towar jest objęty gwarancją to do niego dołączony jest przez producenta lub dystrybutora dokument gwarancyjny.

7.3.     Okres gwarancji oraz zakres odpowiedzialności Gwaranta jest określony w oświadczeniu gwarancyjnym oraz opisie towaru.

7.4.     Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień wynikających z niezgodności towaru z Umową.

8.        Rejestracja w Sklepie i założenie Konta.

8.1.     Klient w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.

8.2.     Założenie konta jest dobrowolne.

8.3.     Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych Klienta na formularzu Zamówienia.

8.4.     Podczas rejestracji konta Klient podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także adres e-mail oraz tworzy własne hasło.

8.5.     Klient jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu osobom trzecim.

8.6.     Klient, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.

8.7.     Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą Konta poinformuje Klienta na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Klienta.

9.        Newsletter

9.1.     Klient w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do Newslettera Sprzedawcy.

9.2.     Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.

9.3.     Klient w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia subskrypcji.

9.4.     Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Klienta poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.

9.5.     Klient może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Sprzedawcę.

9.6.     Klient może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.

9.7. Klient nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez przedsiębiorcę wyłącznie w celu wykonania umowy i dostarczenia newslettera.

10.      Polityka prywatności oraz ochrona i przetwarzanie danych osobowych



Procedura ochrony danych osobowych obowiązuje od 25 maja 2018.

MIKO s.c., właściciel serwisu Przeciwzylakowe.pl dokłada wszelkich starań, aby chronić prywatność osób korzystających z serwisu. W celu realizacji rzetelnego i przejrzystego przetwarzania danych osobowych w trakcie korzystania z naszych usług, przyjmujemy dokument zwany Polityką Prywatności. Polityka Prywatności określa w jaki sposób dbamy o dane osobowe i prawa naszych użytkowników i jest zgodna z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).


http://www.kompresyjne.pl/_cms/view/-4/polityka-prywatnosci.html

11.      Autorskie prawa majątkowe

11.1.   Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.

11.2.   Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Sprzedawcy.

11.3.   W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu, w tym wchodzących w ich skład elementów graficznych, oprogramowania oraz prawa w zakresie baz danych, osoba, która dokonała naruszenia (w tym Klient), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej.

12.       Postanowienia końcowe

12.1.     Prawem właściwym dla umów zawieranych ze Sprzedawcą jest prawo polskie.

12.2.     Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego regulaminu jest sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.

12.3.     Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, które nie mogą być zmienione ani uchylone w drodze umowy.
12.4.     Treści zawarte na stronach internetowych Sklepu podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawem autorskim i prawach pokrewnych. Korzystanie z treści opisów produktów, fotografii wymaga zgody uprawnionych podmiotów. Znaki towarowe, do których uprawnienia służą podmiotom trzecim podmiotów trzecich zostały użyte na stronach Sklepu wyłącznie w celu informowania o dostępnych produktach opatrzonych tymi znakami.